Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

27 september 2012

Kata....:)

Då så var vi i Phuket/kata för dem två sista nätterna. Resan hit vill jag bara glömma:((
Har aldrig varit så rädd som då. Riktigt höga vågor o båten krängde hit o dit. Maja blev sjösjuk o spydde, stackarn:(
Och hon var inte ensam....tror nog att hälften spydde, dock inte vi andra,tur:)
Dom delade ut spypåsar för glatta livet :)
Men vi kom fram med livet i behåll, och vi bor på kata lucky villa. Mysigt med utgång direkt till poolen.
Dock så är vädret inte lika bra här. Igår när vi kom så regnade det hela dagen, buhuu!!!
Får se hur det blir idag, ser inte så lovande ut, men vi ska ut o shoppa och det är ju alltid lika kul:)
Hoppas hoppas att det kommer lite SOL innan vi åker hem, annars hinner väl brännan försvinna.....:)

Kram från oss!!

Inga kommentarer: