Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

13 november 2012

Fadder

Nu har nått stort tagit sin början....vi har blivit med ett fadderbarn!!!
Det ska bli så spännande att få följa lilla Talia som är 4 år och bor i Kenya med sin familj. Jag ska skriva första brevet i helgen och skicka med ett foto på våran lilla familj. Maja vill redan skicka med lite presenter, så nått hittar vi väl på:) Man får skicka saker som får plats i ett A5 kuvert, så inga stora saker.
Men det blir inte lätt att skriva på engelska, var ju inte igår jag gjorde det precis;)
Känns stort detta och det är något som jag funderat länge på. Kom nog tillskott nu när jag sett SOS barnbyar på TV4.
Men jag valde "barnfonden" efter att ha forskat lite.
Känner mig helt upprymd, och tycker att hon är SÅ FIN:))
Fick detta foto på lilla Talia:)

Kram H

Inga kommentarer: