Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

11 november 2009

Naglar


Var & fixade mina naglar inför resan. Fick tips från en kund som varit på den nya "Thai" salongen i hagebycentrum. Dem har halva priset november ut. Jag betalade med två dekorationer 305.- dem är i akryl med vita tippar. Är jätte nöjd. Har nog aldrig gjort naglar så snabbt som när jag var där. Otroligt duktiga var dem och trevliga. Kan varmt rekomendera att gå dit. dem fixar fötterna också, men det ska jag göra när vi kommer till Thailand. Sist vi var där så satt jag i solstolen och dem fixade mina fötter så dem nästan blev en storlek mindre. Har nog aldrig haft så fina fötter som då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt skön semester hela familjen.
Hälsa Anders och gratulera i förskott.
Helene i Irsta

Anonym sa...

Tjaba!!
Verkligen snygga naglar. Mina sitter som berget efter 3 veckor. Vad fint ditt &-tecken var. Har också beställt men inte säkert att jag får det innan jul. Ha nu en KANON-resa
och shoppa inte ihjäl dig.
Kram Lisa.