Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 november 2009

Packat & klart


Då bär det iväg snart. Börjar få lite ont i magen faktiskt. Kan inte riktigt slappna av förrän man gått igenom säkerhetskontrollen. Då släpper det liksom. Man är där, kan inte missa flyget, ett lugn liksom infinner sig. Semester heter ordet. Solkrämer i överflöd är packat, helst för mycket än för lite. Tvekade lite om jag skulle packa ner min kokosolja...men den får nog stanna hemma. jag SKA inte bränna mig har jag lovat mig själv.


Maja & jag delar väska. Blev ganska fullt. Men ska väskan släppas med så kan den ju lika gärna packas full. Har även lagt ner två vin boxar. Vin är dyrt i Thailand, och smakar man av husets vin så tror jag att man får rödvinsvinäger eller nått. Inte gott! Men ett par eller fler "Singha" öl lär det nog bli. Gott Gott!! Nu ska jag ta en drink och försöka att slappna av lite. "lah gòrn" (Hejdå)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hej
Är det redan dags? Tänk va tiden går fort. Hoppas ni får en trevlig semester. Kanske vi får några nyheter direkt från thailand om du hittar något internet cafe el. dyl.
Har du fixat små överraskningar till Maja nu så det inte blir så långtråkigt på flyget?
Det kommer nog att gå bra, vi ses när ni kommer hem ;)
Heidi

Anonym sa...

akta er för svininfluensan ha det så bra så ses vi på jul kramar kusiin lina :)