Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

09 november 2009

Resfeber

Nu börjar man få lite resfeber. Sista veckan att jobba, och den kommer nog att gå såå sakta. Vi funderade nu i helgen om man bara skulle ta med handbagage. Tänk vad skönt det skulle va att bara gå förbi rullbandet där man alltid får sin väska nästan sist. Men så kom jag på det här med vätska, det går ju inte. Får inte ta med vätska och krämer i handbagaget. Säger bara solkräm! vad gör man med dem då? och parfym, nässpray, tandkräm, listan kan göras lång. Så då gick inte det. Det var ju synd. Mycket kan man köpa där men inte allt. Så då får det bli att checka in väskorna ändå. Ska försöka att blogga lite från Thailand, när inte Anders ser:) han tycker väl inte jag är klok. Internet cafeér finns överallt så det ska nog inte bli så svårt, hoppas jag. Längtar såå!!

Inga kommentarer: