Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

08 december 2009

Drömmar

Snart är det jul som jag ÄLSKAR. Men i år så känns det lite konstigt när man nyss låg i solen med en drink i handen. Jag har redan börjat planera för en ny tripp till thailand. Kanske redan om ett år, eller så finns tanken att när Maja går i typ tvåan så finns det faktiskt två svenska skolor på kho lanta. Tänk att åka dit och vara i ca tre månader, maja går i skolan, jag kan ju alltid ta med saxen och Anders får väl hitta på nått. Det skulle vara så sjukt häftigt. Fast jag vet inte om jag vågar yppa det till mormor för då skulle hon nog få slag. Så det är bara att börja att spara för det är nog inte gratis för Maja att gå i skolan där. Tillbaka till verkligheten så är det bara jobb och jobb. Dem sista veckorna inför julen är ju alltid lika tuffa. Långa dar på jobbet med knappt någon lucka kvar så det blir nog att få jobba helger också om jag ska hinna fixa alla kunder innan jul. Och jag måste finna en tid för att fixa naglarna också. Dem klarade nästan hela resan, men nu ser dem för hemska ut. Så det blir nog en tur till hagebycentrum i helgen.

Inga kommentarer: