Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

07 december 2009

Saà wa de kaà!


Alltid gott med kalla drinkar. Min är den i kokosnöten. Dem flesta drinkarna kostade mellan 100-150 bath. 100 bath ca 22kr. Man fattar inte hur billigt det är, och så får man höra från vissa att det blivit dyrare!! Hallå! dem kanske har höjt med 3 kronor...



Stranden nedanför vårat hotell i kao lak var nästan alltid öde. Otroligt vackert med en strand för oss själva.



Kan det bli härligare...



Vi var på båtutflykt en av dem sista dagarna till några öar utanför phuket. Bland annat koh kai. Där kan man mata fiskarna med banan och bröd. Dem blir alldeles tokiga och naffsar en på benen också. Maja tyckte det var det bästa på hela resan att få mata fiskarna.



I Karon finns det en minigolfbana utan dess like. "Dino park". En häftig bana med dinosaurer. Vi gick den en tidig eftermiddag då det säkert va 35 grader och svetten fullkomligt rann ut efter ryggraden. Men vad gör man inte för att göra sitt barn nöjd;)

Inga kommentarer: