Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

31 december 2010

Bilder före, under o efter jul 2010

 Maja lussade lite för oss. Sjöng jätte fint!
 Maja och bästisen Iris åkte(!)skridskor dan före julafton. Dem ramlade mest hela tiden.
 Julafton firades hos svåger i Västerås. Här är hela familjen Genschou!
 Maja, Sara och Elsa. (Maja lite sur för Elsa ville inte sitta i hennes knä)
 Maja vågade sitta hos "riktiga"tomten. Hon sa inget då, men då mormor frågade om tomten kom så sa hon att det faktiskt var farbror Magnus som va tomte. Så då va det avslöjat!
 Det dingnande julbordet, blir ju mätt bara man tittar på all mat!
 Två glada svägerskor, Marie & jag.
 Maja hos mormor på juldagen, här blev det ju mera klappar, inte dumt alls!
 Moster Anna ville också va med o dela ut klapparna.
 Vi hade några julklappar kvar då Edvin & Ella va hos på annandagen. Så tänk så kul, klappar tre dar i rad!
 Ella & Maja
 Första trippen till Sörsjön. Maja & Ella åkte för fullt.


 Gott med varm choklad! Och lyxiga mamma(jag)hade tagit med grädde i en glasburk, och efter än hel del skakande så hade vi lättvispad grädde, kan det bli bättre! Överkurs enligt A!
Edvin frös så han ville inte åka mera efter korvgrillningen. Och jag frös ganska så mycket om tårna, så det gjorde inget att han ville åka hem!

Inga kommentarer: