Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 december 2010

Fredag

Och så var det fredag igen...härligt med helg. Har så många planer för denna helg. Först så ska vi ha gäster på lördag kväll, men innan så ska jag hinna fixa följande: köpa gran, klä gran(helst) pynta, ner på stan o köpa ett par curling kängor(som jag tänkt köpa i London, fanns ej), köpa nytt pynt(vitt) till granen, baka julgodis... Och så hinna fixa käk till kvällen...tror kanske att jag måste hoppa några grejer. Vi har ju söndagen oxå förstås. Men då kommer mina föräldrar in och vi ska hjälpa dem o köpa ett Wii till syrran. Sedan ska dem ta Maja så A och jag kan fixa dem sista julklapparna, och sedan vill jag hinna med att åka ner till Sörping för att klippa min farfar....ingen stress här inte;) andas lungt, djupa andetag allt går...ha en jätte skön helg alla!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ta det lugnt trevlig helg