Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 december 2010

London




Blandade bilder från våran tripp till London
 Utanför vårat hotell
 Första pubbesöket, blev inte så många eftersom barn inte är välkommna på dem flesta.
 Kvällsrunda med lite shopping på oxfordstreet
 Mycke julbelysning...
 ...mera...
 Maja inne på disney affären, så mysigt det var där.
Piccadilly circus

 Ett besök på madame tussaud, ett måste!



 Utanför Hamleys, där ville Maja stanna!


 Väntar på att "Mama mia" ska börja...


 En rundtur med dem röda bussarna

 Mina kära föräldrar utanför slottet. Hoppas dem är nöjda med våran resa.
 Ett av många besök på "starbucks" där var kaffet iallafall gott!
 En väldigt tam ekorre i Hyde park
 På väg genom Hyde park...
...till tunnelbanan för vidare transport till flyget.

Vi hade det jätte bra i London. Det var min första gång men garanterat INTE den sista.
Måsta tillbaka, men ska nog åka med en kompis, och utan man & barn. Någon som uppskattar shopping, och det gjorde inte Maja. Förrutom då när vi va inne på "Hamleys" och i Disney affären. Där gick det bra att vara. Många hade tippsat mig om "Primark"typ som Ullared. Men det gick ju knappt att ta sig runt. Har nog aldrig sett så mycket folk och vilka köer, det ska vi inte tala om. Men såå mycket skit dem hade, visst kunde man fynda, om man nu orka gå omkring där inne o trängas. Och den tiden hade inte jag med ett tjurigt barn som inte ville gå in. Så det blir att åka tillbaka till våren. Nån som vill följa med?
Får inte glömma att säga att vi var på "Mama mia", SÅ BRA!!!Mormor o morfar var jätte glada att få gå och se den. Och Maja sjöng med, liksom jag. Så jag tror nog att alla var nöjda med våran lilla tripp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommna tillbaka,visst är det trevligt i London.Vi (Jag,Lina o mamma) bodde för 25£ natten per person så man kan få pengar till Shopping om man vill.
fantastiskt med Mamma Mia efter 11 år fortfarande lika slutsålt och lika bra.
Mvh Helene