Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 november 2010

London

Nu drar vi till London!! Det ska bli så kul, har ju aldrig varit där. Maja är förväntansfull, har hört om en leksaksaffär som är JÄTTE stor, så dit ska hon gå. Kan nog bli ett antal timmar i den affären kan jag tro. Mina föräldrar ska följa med och dem har aldrig flygit så nerverna ligger utanpå, speciellt för min mamma. Men Maja har lovat att ta hand om mormor för hon har minsann flygit förr!" Om mormor är snäll så kan hon få sitta vid fönstret om nu hon inte är höjdrädd", men jag tror nog att mormor INTE vill sitta vid fönstret:)
Jag hoppas iallafall att allt ska gå bra så att dem kanske vill flyga igen och då till nått lite varmare.
Hade ju inte suttit fel med en resa till solen och värmen nu när det är 12 minus!! här, fy så kallt. Jag åter kommer med en massa bilder från London när vi kommer hem. Ha det så bra alla!

1 kommentar:

Unknown sa...

ha en bra resa / sabina