Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

03 november 2010

Gymnastik

Onsdagar är gymnastik för Maja.Hon tycker det är så kul. Så fort vi kommer dit så ska hon visa vad hon kan. Ofta är det någon form av hinderbana. Jag själv var inte så förtjust av gymnastiken som man hade i skolan. Framförallt så hatade jag redskap. Hoppa bock var ju det värsta jag visste. Och Lianerna ska vi inte tala om. Blodblåsor fick man alltid. Så det är inget jag saknar, men jag är glad att Maja älskar allt, och jag tror nog att det är bra för kroppskontrollen. Dem lär sig otroligt mycket. Ska bli så kul att få se dem på sin avslutning. Än så länge så är det gymnastik som gäller. Men hon har börjat önskat att få rida(!)och det är inget som jag längtar till. Är jätte rädd för hästar, dem är ju så stora! Skulle nog inte våga gå in till en häst faktiskt. Så jag hoppas att när den dan kommer så kan Anders ta den aktiviteten. Jag nöjer mig med att sitta här o vänta i ett tråkigt omklädningsrum.

1 kommentar:

Lina johansson sa...

HEEJ!
Anars kan jag ju alltid komma upp någon gång och rida med henne ;) kram Lina