Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

20 november 2010

Västerås gillar vi!

Skulle ha varit på "Mia Käringe" ikväll. Men det blev inställt pga sjukdom. Så jätte tråkigt,hade sett fram emot det såå länge. Köpte biljett typ i mars, en evighet sen. Och nu blev vi erbjudna att få gå i mars nästa år. Den som väntar på nått gott väntar inte för länge...
Så här är jag med fam i Västerås istället. Dem skulle ha åkt utan mig, och jag hade sett fram emot ett hus för mig själv. Men en trevlig helg hos Eva o Magnus är ju inte fel heller. God mat o gott vin. Har firat tre stycken som har o ska fylla år. Och så har vi dragit lott på vem man får köpa julklapp till. Gör så med oss vuxna, lite enklare att få köpa åt en och inte till åtta!! Jag fick min svåger Mange, inte lätt men Marie hade några förslag. Mest sånt som hon själv ville ha;) det var som Maja sa till mig häromdan. "Kan vi inte köpa ett "super mario" till vårat Wii? För pappa gillar ju det också. Kan ju säga till er att det spelet står på hennes önskelista. Så hon tyckte nog att det var smart att vi kunde köpa det till pappa nu när han fyller år. Då behöver hon inte vänta ända till jul:)
Imorgon kanske vi hinner förbi Ikea innan vi åker hem. Några saker som jag vill ha till V-rummet. Och så förstås ett par pack(!)med ljus, går åt som smör i solsken!!
Nu ska jag ner i källaren o spela bowling...