Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 november 2010

Våra mysiga badstunder


Fredagar är ju Majas & mina badstunder. Här är dem snygga men dyra badbomber som vi köper på Lush, för fina för att lägga i badet. Men vi luktar så otroligt gott efter ett bad. Nu har vi hittat en infraröd bastu på nätet, men vi får tyvärr vänta på den till efter nyår. Men har vi varit utan tills nu så kan vi nog vänta. det fanns en hemma på ett annat ställe men den kostar 6 tusen mer, så då blir det ett matbord till mig för mellan skillnaden, bra va. Jag är glad iallafall. Imorgon så ska vi börja med vardagsrummet, där vi ska måla om och sätta upp en fondtapet. Det blir vitt, vill ha så ljust som möjligt. Önskar bara att det skulle bli gjort snabbt, vill inte vänta. Får ha tålamod, inget blir ju gjort i en handvändning, tyvärr. Nu blir det snart lördagsmys med god mat. Skulle haft gäster men dem blev sjuka så vi får gotta oss i den goda maten själva. Ha en skön lördag mina vänner!





2 kommentarer:

Heidi sa...

oj vilka fina bad "bomber", dit ska jag också gå och handla när vi får ett badkar att bada i.
Vad blir det för matbord ?

Unknown sa...

Hej! Älskar "bomber" från Lush. Sett ett vitt(!) bord på chili. Har köpt fårskinns tabletter på Ikea att sitta på till stolarna. Ska bara måla om i V-rummet först. Ha det gott.