Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

19 juni 2011

Majas avslutning och sommarfesten i Lagerlunda

 Maja sjöng med sina klasskamrater i kyrkan.


 Min söta prinsessa



 Våran årliga sommarfest i Lagerlunda blev lyckad trots otur med regn mellan solglimtarna. Vi bjöd på gratis hoppborgar, ansiktsmålning och prova på cirkus. Skulle även haft en klättergrej men pga vädret så blev den inställd. Ponnyridning har vi haft alla år innan men fick tyvärr inte tag på några. Hoppas vi fixar det till nästa år. För dem var nog saknade.


 Vi sålde hamburgare, korv, popcorn och en massa godis förstås! Vi hade även en tipspromenad som dem flesta gick.


 Här är Maja i full gång med att testa lite cirkus aktiviteter. Och det var uppskattat av alla barnen!


 Maja med en fin fjäril målad på skinden, även jag fick en fjäril, men inte blev jag fotad;)


   Iris, Maja och Ella


Många ville bli målade. Och ni som är intresserade att lära er ansiktsmålning så kommer vi att annordna kvällskurs till hösten i träffpunkten. Info om när kommer efter sommaren.

Inga kommentarer: