Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 juni 2011

Måndag

Då var ledigheten slut. Måste säga att det va skönt att komma hem från Turkiet o jobba en(!) dag o sedan ledig igen i tre dagar. Såå härligt. Men den kommande veckan, (dock en dag mindre)lär bli ganska så jobbig. Ingen rast o ingen ro! Skämt o sido, det är alltid så här inför skolavslutnig o semestertider.
Helgen har iallafall varit solig o fullt upp. Jag har planterat blommor(bilder kommer), varit på Kolmården(med tre barn), haft gäster på mat, städat, köpt prestent, förberätt för flytt av lekstuga, fikat hos kompisar, ja, det var min/vår helg det! Inte konstigt att den gick fort. Men jag har en känsla av att veckan lär gå minst lika fort. Och på fredag åker vi till Västerås o firar att storkusin Anna tar studenten.
Ha en underbar vecka alla!! Kram från mig!!

Inga kommentarer: