Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

02 juni 2011

Turkiet 2011 Silence beach resort and spa



Visst är det underbart med semester...så synd bara att den tar slut så fort:) Vi har haft det helt underbart. Bott på ett fem+ hotell, inte illa! All inclusive, och mat o dryck fanns det överflöd av. Så vi har inte gått hungriga eller törstiga så värst länge kan jag lova! Och vi träffade en helt underbar familj redan andra dagen. Och det bästa va ju att dem hade en grabb som va precis lika gammal som Maja. Så det dröjde inte länge förrän dem två gick o höll varandra i händerna, såå gulliga! Och vi vuxna fick ju en lugn semester utan tjat efter kompisar, härligt! Sen var det ju jätte bra att vi vuxna kunde hjälpa(!) varandra att hämta vätska i baren:) Nu är det ju synd att denna familj bor i Sundsvall, men där har jag ju aldrig varit, så kanske får familjen Grandin/Persson påhälsning nån gång. Vem vet:) Eller så kan ni ju ta en sväng hit och gå på kolmården med oss.


 Aquapark va ju det bästa med hotellet om man frågar Maja. Jätte kul med alla rutschbanor.


 Älskar att det växer vilda citroner när man kommer söder ut.


Så här kan en bakgård hos lokalbefolkningen se ut.


Och förstås så blev det en trip in till Mangavat(?) där vi gick på en marknad för lite shopping.


I barerna var det bara att hämta öl el drinkar i alla färgglada färger. Alla var inte goda, men då var det ju bara att hämta en annan:)


<3Mor o dotter<3


Badtjejen Maja!

 Nästan lite fritt fall, vilken fart det va!! Maja flyger ner!


 Vissa banor åkte man med gummibåtar, så himla kul. Denna var även kolsvart en bit, lite otäckt när man inte visste vilket håll det svängde.



Den värsta av alla var den här. Stup rakt ner sedan rakt upp och sen ner, så jävla kul! Fast det var den ända som Maja vägrade åka hur vi än tjatade: För jag vet att hon skulle ha älskat den. Men vi kanske åker tillbaka nån gång.


Utsikten från våran balkong.

Världens bästa och sötaste Maja

Inga kommentarer: