Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

21 juni 2011

Lätt sålt!!

Nu måste jag börja vara duktig att lägga ut annonser i NT. Vi har ju köpt nya utemöbler och ville bli av med dem gamla. Så jag fotade dem i söndags och la ut dem på nätet och i dag kom den också med på "chansen". Tänkte inte på det när jag la mig igår, utan vaknade med ett ryck när telefonen ringde kvart i sju. Trodde att det va larmet, men såg att klockan inte va halv åtta. Tog ett tag innan jag fatta att det ringde! Men som sagt va, nu är det sålt, hurra så lätt det gick. Nu ska jag nog fota lite mera saker och lägga ut på "chansen", för det verkar lättast där. Nu ikväll så har A och jag skruvat ihop det nya bordet och på torsdag ska stolarna hämtas, för dem va slut i lördags när vi köpte möblerna. Ska bli så kul att fixa klart på altanen. Fotar när det är klart och lägger ut bilder. Tjingeling, ha en mysig kväll!!

Inga kommentarer: