Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 juli 2011

Midsommar 2011

Vet inte vad jag har gjort den sista veckan. Men bloggat är inte en av dem sakerna iallafall. Tiden verkar ha försvunnit för mig:) Men nu är jag här igen. Fixat lite med bilder från våran midsommar på Grymön. En lyckad dag med bra väder. Och våran fem-kamp var rolig med nya grenar. Har jag inte fel så var det den tionde midsommaren som vi firade där med våra vänner. Oj oj oj vad tiden går! Den midsommaren som jag var höggravid med Maja så tokregnade det. Vi hade satt upp presseningar då vi inte hade tak på altanen. Och OJ vad vatten som samlades som vi petade ner med pinnar. Det sköljdes ner som vattenfall. Så den minns man iallafall. Men i år så kom det bara lite lite regn när vi satt och åt på kvällen så då gjorde det inget. Sedan han vi med att åka ner till mitt land och mysa lite vid bryggan. Inget badväder dock, fast Maja doppade benen men ville inte hoppa i!







Inga kommentarer: