Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 juli 2011

Brunett igen!

Då var man mörkhårig igen. Tyckte att jag blivit lite väl blond, så en liten(!) förändring kom väl till pass! Vad Maja tyckte, kan vi väl säga va lika som sist. Jag är JÄTTE FUL!! Bara så ni vet:)Från Barn o fyllon får man väl alltid höra sanningen, eller?! Och så har jag tänkt att låta håret växa, och kanske ska jag sätta i löshår(40-årskris!)Har aldrig haft långt hår. Och tro nu inte att jag tänkt mig att skaffa hår typ "Montazami" ,inte en chans! Lite lagom långt och mörkt ska det va. Ni får vänta o se:) Och jag kanske hinner ändra mig. Brukar ju få infall och tröttna ganska så fort. Så det är kanske snagg nästa vecka, Hahaha!!

Imorgon ska vi iallafall åka till Västerås. Sara har ju varit hos oss sedan i lördags. Maja njuter för fullt! Just nu hör jag dem berätta godnattsagor för varandra. Livlig fantasi har dem kan jag lova:) Idag har dem varit på badhuset hela dan med A,så dem är ganska trötta nu. Tidigare ikväll så var vi och lämnade Dolly och Molly hos Farmor o farfar. Så nu står buren på deras altan. Tror dem inte tyckte om att åka bil, för det peps ganska bra från bak i bilen:) Lite åksjuka kanske...!
Nä nu ska jag lägga mig, lär bli en lång dag imorgon.

Inga kommentarer: