Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 juli 2011

sommarbilder

 Förra veckan fick vi komma ut till Iris och hälsa på. Maja var överlycklig för att få träffa Iris på hennes land i Gryt. En härlig dag med sol och bad fick vi.



 Här har vi lilla Ella som efter dem här bilderna togs fått armen i gips:( Inget kul nu när det är sommar och man vill bada. Men oturen var framme när hon var hos oss och hoppade i studsmattan.



 Fika måste man ju göra när man är och badar. Väldigt viktigt tycker barnen och ville fika på en gång:)


 Och så här glada kan man ju va om man får plats tre stycken i en brasse stol!


 Våran Elsa kom och hälsade på oss i helgen som var. En väldigt glad liten tjej som ska bli stora syster i september.


 Maja busade förfullt med kusin Elsa så hon ville inte sova när det var läggdax. Kanske lite för uppspelt för det.


 Min badflicka som plaskar i våran lilla "pöl".


 När våra kompisar drog till Skåne så passade vi på att bada i deras riktiga pool! Lite skillnad från våran, hahaha!!


 Maja i hoppar tagen. Lycklig för att här kan hon hoppa, och det kan jag säga gjorde hon ett antal gånger:)


Min söta tjej, puss på dej!

Inga kommentarer: