Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

18 juli 2011

Regnig måndag

Regn o mera regn:( så tråkigt, även att jag nu jobbar. Allt är ju lättare när solen får lysa. Hoppas verkligen den kommer tillbaka snart. Anders tog Maja och drog till badhuset idag. Då är hon mer än nöjd. Hon tycker det är så kul nu när hon kan simma och vågar hoppa i där hon inte står. Vill verkligen inte föra över min rädsla på henne. Själv kan jag inte ens hålla andan(!) jag drunknar, jag lovar. Kan inte dyka heller. Och badar inte där jag inte kan stå! Skulle ALDRIG hoppa i från nån båt långt ut till havs(ser mysigt ut) man vet ju aldrig vad som simmar under fötterna!! Skulle nån börja nynna på Hajen signaturen så kan jag lova att jag fort som satan är uppe på land:) Fast jag VET att det inte finns hajar i svenska vatten. Kan bara inte hjälpat!! Kanske har jag blivit biten av en haj i ett tidigare liv(!) vem vet!!
Nu ska jag klippa min sista kund för dagen sedan hem o jogga en runda! Tjingeling!!

Inga kommentarer: