Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

16 april 2012

Härliga dagar i Västerås




Maja i sin nya House of lola kofta. Hon gillar den skarpt:)

Och jag gillar min nya Desigul topp som jag köpte i Barcelona. Och dem är faktiskt billigare där än här hemma. Kollade i en butik, och blev glad att jag gjorde ett "klipp"! Hittade sen ett par passande chinos på H&M för 199:-




Vi han med att bowla också när vi stannade en natt till. Maja tycker det är såå kul!  Jag var för en gångs skull inte sämst....hahaha!! Det gick otroligt bra för att vara mig. Måste varit banan som lutade åt rätt håll:)

 Här leker kusinerna "gatloppet", riktiga hårda gladiatorer, Maja hade det inte lätt:)

Hittade den här klänningen i en affär som hette "Lefties" ute på gallerian på piren i barcelona. Har letat efter klänningar som är kortare fram och längre bak. Tyckte den va jätte snygg, och kostade bara 190:-, ett fynd om du frågar mig. Vad tycker ni? 

Inga kommentarer: