Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 april 2013

Grönt

Ja det fick bli en sallad till kvällsmat så här på en onsdag:) Jag tycker att det ser så mycket fräschare ut när man lägger upp allt var för sig. Älskar färska champinjoner, avokado, räkor o ruccola sallad. Dressing till gjorde jag på crème fraîche med en pressad vitlöksklyfta och provensalsk kryddblandning. Den som finns i små askar i frysdisken, har alltid såna i min frys.
Sen älskar jag gröna oliver, stora med kärnor ska det va:) Men mina absoluta favoriter är zetas stora oliver i glasbruk, har alltid köpt dem på citygross men nu verkar det som dem slutat just med den sorten....grrrr!!! Har testat några olika men dem har liksom en eftersmak som jag inte gillar så mycket. Får leta vidare och gå igenom oliv sortimentet. Har ni något tips??

Trevlig onsdag på er!

Kram H

Inga kommentarer: