Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 april 2013

Magnolia

Nu är vi äntligen igång!! Har kommit en liten bit på väg att få fint i rabatten. Har velat ha ett magnolia träd och idag köpte vi en vit stjärnmagnolia. Nu är den planterad tillsammans med en bambu. Men oj vad det går åt jord, redan använt tio påsar! Och då har vi inte gjort hälften än!! Till ytan lägger vi pinjebark för att få en snygg yta. Tror nog att det kommer att bli kanon när allt är klart. Vad jag mera ska plantera vet jag inte men nått kommer jag väl på:))
Vad tycker ni passar till magnolia o bambu? Lite tips mottages gärna!!

Sen kommer det lite gamla bilder, dem med cosmos och Maja är från när vi var hos mormor i påskas och dem andra är från våran fjällen resa.


Kram H







Inga kommentarer: