Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

09 augusti 2011

Besök från Sundsvall...


Som Maja har väntat. Ända sen vi kom hem från Turkiet har hon tjatat om och när ALBIN kommer. Och äntligen så har vännerna från Sundsvall varit hos oss och hälsat på. Så kul det var, kändes som igår när vi sågs. Maja och Albin fann varann igen och hade jätte kul. Vi han med en sväng till kolmården(ett måste)och en tur till Sörping för lite glass. Hoppas nu inte att det tar för lång tid för familjen Grandin/Persson att fixa dit sitt nya kök som är på gång. För så fort det är klart då kommer vi, var så säkra, Maria!
Så titta o njut av våran träff, ni norrlänningar:) många bilder la jag upp, så nu är ni med.


















Inga kommentarer: