Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 augusti 2011

Kräftskiva!


Magnus och Ewa var hos oss i helgen. Och då passade vi på att äta lite kräftor. Jag köpte även havskräftor(färska) så himla goda. Ska nog aldrig mera köpa vanliga kräftor, för så goda var dem. Stora var dem också kan jag säga.



 Dem bjöd oss på ett rött mosserande vin från Italien, jätte gott!


 Och här är dem, Magnus och Ewa!


 Räkor och havskräftor...


 ...och vanliga kräftor...


 ...och här är mina äggmuffins...

                 ...här är en kantarellpaj...


 ...ni ser ju själva vilka as det var...:)


...och till efterätt blev det en vaniljpannacotta på grädde och turkiskyoghurt med hallon och jordgubbar, mums va gott!

Inga kommentarer: