Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

18 augusti 2011

Nu börjar det igen...

...mitt nya liv(!) o det har jag ju aldrig sagt förrut, Hahaha!! Men nu är det allvar, jag menar det, verkligen. Köpte en ny kokbok, LCHF, det kör vi på nu. Plus att jag är igång med mina Powerwalks på morgonen efter att Jag lämnat Maja på skolan. Och äntligen så börjar även våran träning i Lagerlunda igen. Som jag har längtat. Inte bra med sommar, för mycket god mat, gott vin, chips ska vi inte tala om:( Men nu är det SLUT!!! Allt är ju enklare med roligare recept och det fanns det i min nya bok. Igår blev det lövbiff rullader fyllda med vitlöksost o gräddsås o till det en god sallad. Super gott! Idag köttfärssås med hyvlad zuccini som jag fräste lätt i smör o peppra. Det var gott det också. Så jag ska verkligen försöka att var duktig denna gång(!) Man måste ju lyckas nån gång o denna gång är NU!! Jag ska lägga upp bilder o recept på LCHF mat så ni kan få lite tips:) Ha det gott så länge! Kram H

Inga kommentarer: