Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

22 november 2011

Hjärnan går på högvarv...:)

Drömmer om tomtar (fast kanske mest troll), har inget annat i huvudet just nu. Allt kretsar kring våran julmarknad som går av stapeln nu på lördag. Har styrt med denna marknad i månader känns det som. Och än är vi inte klara! Lite mera skyltar ska upp, gatupratarn ska ut till ingelstagatan, skylt ska skrivas, inköp ska göras, dekorationer ska fixas.......!
Vi kommer även att ha barnarbete(!) några av våra egna barn ska stå på maxi och citygross och dela ut lappar. vad gör man inte för att locka folk till våran marknad, finns inget vi inte gjort snart känns det som.....hahaha!  Nu kan ingen säga att vi inte gjort reklam iallafall!
Hoppas nu bara på bra väder och att det blir folkstormning!! och att jag kan lämna tomtar och troll bakom mig efter denna helg:) Vi ses väl på lördag??

Inga kommentarer: