Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 december 2012

Andra advent i vinterkyla

Man vaknade till en andra advent som var i det kallaste laget. -19 hade vi medan mormor alltid ska vara värst, -25 hade dem:)
Gick ut i trädgården o fotade lite fina vintriga kort. Årets julkort på Maja sittandes i äppelträdet blir nog bra.
Ska nu bara hinna framkalla och klippa o klistra lite själv, när nu det ska bli....;)

Sedan var det premiär för Lena och hennes naglar idag på jobbet. Så himla kul att hon börjar.
Så nu har jag fina naglar, och för att hon inte har gjort så många förlängningar så blev dem fina.

Hur har ni det själva i julstöket? Tänkte hinna med att plocka upp julsakerna på onsdag då jag slutar tidigt. Sen blir det att jobba sena kvällar inför julen.

Kall vinterkram H





Inga kommentarer: