Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

27 december 2012

Julen i bilder

Julen är över för denna gång. Tänk att det går så fort, allt pysslande, bakande, planerande, stressen....och nu är det slut!
Känns alltid lite tomt när julafton är över.
Julen började hos oss när mormor, morfar o syster kom dan före doppardan. Åt gröt o julskinka och delade ut julklappar. Maja blev så glad över att få en egen kamera, nått som inte stod på hennes lista. Kul med överraskningar:) stort TACK till mormor o morfar för alla julklappar.

Julafton firade vi i Västerås med alla kusiner. Och där var det FULLT under granen av julklappar.
Blir en del när det är 8 kusiner som får klappar:) plus några till oss vuxna också.
Tror nog alla blev nöjda, och kul o se lilla Elsa 3år som inte var ett dugg rädd för tomten:)
På kvällen gick Anna, Lina, Sara, Maja och jag på midnattsmässa. Fint med julsånger, tända ljus och allt folk.
Men som sagt nu är det över och nu väntar nyårsafton.
Blir att summera detta år och börja planera för nästa....:)

God fortsättning på er!

Kram H









Inga kommentarer: