Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

09 januari 2013

Året som gått....

Och det nya som är på väg. Vart tog det vägen?? Säger man ju varje år, eller hur? Känslan är att tiden verkligen bara rusar förbi....o försvinner i minnen.
Det jag ska försöka är att blogga lite oftare. Har inte haft nån tid till att sätta mig ner, eller tid o tid, den får man ju ta sig:) lusten kanske inte har funnits den sista tiden. Men nu tar vi nya tag, både när det gäller träning (börjar i morgon) och kosten. Har gått tillbaka o tittat på mina Lchf recept, fick ny lust igen. Så nu kör vi...!!!!
Hoppas att detta år kommer att bli det bästa!

Här kommer lite blandade bilder från året som gått.

kram H





















Inga kommentarer: