Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

18 januari 2013

En liten belöning:)

Idag fick Maja vaccin på skolan och det var ju inte kul:((
Många tårar men till slut gick det bra. Jag lovade att hon skulle få en liten present efter det att hon varit duktig. Så det fick bli en sak som hon önskade till jul men inte fick.
"Harumika" där man gör kläder på en provdocka, jätte kul!
Hon blev jätte glad o började direkt.
Även jag tyckte det va kul...hahaha!!

Så skönt att det är fredag igen. Veckan försvann på ett kick, som vanligt!
Helgen ska ju bli jätte kall, redan är det -10 grader...burrr!
Blir att hålla sig inne o baka o pyssla, det jag älskar mest.
Lördag kväll ska jag o Camilla till Krisse för en mysig tjejkväll med bubbel o god mat.
Kanske blir det en sväng till stan lite senare på kvällen.

Nu ska vi göra egna pizzor med dem nya tacobröden. Lär nog bli kanon gott. Har valt lufttorkad skinka o mozzarella till min, Maja gör nog en "margaritha"

Ha en härlig helg!

Kram H

Inga kommentarer: