Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

28 januari 2013

Bulgursallad

Kvällens mat blev att använda resterna av bulgurn från i lördags. Man tar vad man haver...:)
Jag strimlade rödlök, rödpaprika. Hade i ruccola sallad, en burk räkor, fetaost, cocktail tomater, lite oliv/paprika tapenad, soltorkadetomater, färsk basilika o lite flingsalt. Blanda runt o servera, enkelt o gott. Hade ju varit ännu bättre med oliver som tilltugg, men det hade jag inte hemma:(

Man behöver ju inte alltid krångla till det så dant;) eller hur!

Nu slapp i soffan o kollar in Hannah Graaf, läser hennes blogg nu när hon och hennes familj gör det jag vill göra.....bo på koh Lanta i 8 veckor, låta barn gå på svenska skolan. Är sååå avundsjuk....;)
Ser så himla skönt ut, gå in o läs.

Kram H

Inga kommentarer: