Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

23 januari 2013

Dagens lunch

Har ju verkligen börjat tänka på kosten....igen;) träningen är igång och då är det ju så mycket lättare att äta nyttigt. Jag är ju sån att när träningen får ett avbrott så "glömmer" jag att äta nyttigt...hahaha!!! Varför är det så???
Men nu kör vi hårt igen och hoppas att alla baciller håller sig långt borta.

Idag är jag ledig så det blev en tripp till Friskis och nu har jag ätit en god o fräsch sallad till lunch.
Maja och Iris ska jag hämta vid två och då ska vi till busfabriken, som dem tjatat om ett tag:)
Sen ikväll ska jag på house of lola visning hos Johanna. Ska bli spännande o se den nya vårkollektionen.

Njut av det härliga vädret o stor kram från mig:)

Inga kommentarer: