Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

30 januari 2013

House of lola

Tjohoo....! Fick mina kläder från lola igår. Blev som vanligt jätte nöjd. Den crème färgade blusen är kanon skön på. Kommer passa fint med den långa svarta kjolen med spets i nederkant.
Är ju inte speciellt förtjust i svart på sommaren, men tror nog att med bruna(!) ben så kommer kjolen bli kanon snygg. Vita convers till, så blir ju resultatet JAG:)
Det långa linnet är så fin i färgen. Älskar korall/orange....:)) fattas bara en snygg bränna;)
Nu är man ju lika vit som snö....hahaha!!

Har ni inte testat att köpa kläder från lola, så gör det. Kvalitén är jätte bra, man får verkligen det man betalar för:)

Nu ska Maja och hennes kompisar Iris och Molly få lite fika. Om dem nu vill sluta leka hotell " lucky villa";)

Kram på er!



Inga kommentarer: