Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

19 december 2012

Juletid

Åååå.... Snart är det jul!!! Som jag älskar!!! Vet inget bättre än att se julgranen färdig, lysande o fin. Vet ju att jag har nån form av problem när det gäller granen, jag vet;)
Kan inte hjälpa det, men jag har så svårt att släppa och låta Maja eller A klä den som dem vill. Jag vet ju hur man ska göra....hahaha!!! Men nu börjar Maja förstå hur allt ska hänga;) små saker högt upp och dem större längre ner, ja ni hör ju att jag har stora problem.
Vet att när jag var liten så hade jag en egen riktig gran i mitt rum som jag fick klä som jag ville, och den var mycket finare än den som vi hade i vardagsrummet. Tror inte A fattar hur viktig jag tycker att granen är....:) men den blev såå fin, i år också.
Så nu är det bara att jobba två dagar till, sedan är det julefrid här hemma. Lite julklappar ska fixas imorgon kväll efter jobbet. Sedan är allt klart. Fram med glöggen o på med julmusik, julen kan komma!!!
Härligt, eller hur!!!

Så här kommer en bild på resultatet av våran(min) gran;)

Inga kommentarer: