Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 december 2012

Nytt!

Här är den fina adventsstake som jag köpte på Tullhuset. Märket är houseDoctor, och jag är sjukt nöjd med den. Såg den förra julen o ville verkligen ha en sån.
Nu kan man ju ha den året om, bara att ändra sakerna man lägger i till vad årstiden säger:)

Idag hämtade jag Maja och Iris vid två, tog en sväng i snöovädret till maxi. Det var väldigt lugnt o skönt där. Många stannade nog hemma än begav sig ut i kaoset.
En fika på Lindahls och lite inköp av kläder till Maja. Klänning till jul, strumpbyxor till lusse linnet, kängor och lite annat.

Nu drog tjejerna till pulkabacken o jag myser inne i värmen:)

Ha en härlig onsdagskväll alla!
KRAM H

Inga kommentarer: