Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

13 september 2010

Ny frisyr

Idag kom jag hem från jobbet med en ny kort och mörk frisyr. Själv är jag jätte nöjd med vad min kära kollega Johanna fixade till. Men en som blev galen, och jag menar galen, var ju så klart min kära lilla dotter. Hon stortjöt och var helt förtvivlad över vad hennes mamma hade gjort. Jag var enligt henne den fulaste mamman nånsin. Alla kommer att skratta åt mig på hennes skola imorgon. Att en sådan ny förändring, som jag själv inte tyckte va så farligt, var ju JÄTTE stort för henne. Att sedan jag berättade att det var hennes pappa som valde att jag skulle bli brunett gjorde ju inte saken bättre. Han fick allt veta vad han hette, kan jag säga. Det känns ju i hjärtat när min lilla söta dotter inte ens vill titta på mig. Jag hoppas verkligen att hon vaknar imorgon och tycker jag är "lite" fin iallafall. Jag lägger in en bild imorgon så får ni se om hon har rätt:)

Inga kommentarer: