Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 september 2010

Nytt i sovrummet


Nya zinkkrukor hittade jag på cazanova, stor 60:- liten 49:-



Nu har jag äntligen köpt hissgardinen som jag nämde förra veckan. Jag tog storleken 140x100, AHs tar 399:-



Köpte ju också en lampkjol som jag inte visste hur jag skulle fästa. var inne på willes el, trodde att dem skulle sälja lampstomme men icke. Så jag tog en gammal skärm sålänge och satte den utanpå. ska även hitta en ny lampfot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanonsnygg gardin & kanonsnyggt i fönstret i övrigt :) Kram Cattis

Anonym sa...

Så snyggt både frisyr och gardin.Jag har tittat på den själv men jag har ingen plats på sidan av fönstret.Men Lina har fått nytt i sitt rum.Ha en trevlig helg.tack för mattips.helene i Irsta