Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

03 september 2010

Äntligen fredag

Så skönt att det är fredag. Är lite sjuk, var hos läkaren igår och jag har bronkit. Något som jag aldrig haft. Natten är värst, känns som att andas genom ett sugrör. Går inte att ta ett djupt andetag, det är lätt att få lite panik. Men jag fick antibiotika så jag hoppas att det snart lättar i andetagen. I morgon ska vi på kräftskiva, tror att en snaps kanske hjälper mot basillerna. Maja ska vara hos mormor & morfar. Lite sur att hon inte fick följa med men är det utan barn så är det. Då kanske man kan få lite sovmorgon på söndag om man har tur. Idag ska jag jobba en liten liten stund, det är ju inte så trevligt att hosta grodor när man står med kunder. Kunde avboka alla utom två, så dem får jag lov att ta. Sedan blir det en lugn kväll, med nått gott att äta. Få se vad fantasin kan åstadkomma. Kanske går in på ARLA, där brukar min svåger som är en fantast i köket hitta en massa roligt. Men det ska va GI, fuska får jag göra imorgon på "skivan". Ha en skön fredag alla!

Inga kommentarer: