Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 september 2010

Onsdag och snart är veckan slut.

Veckan börjar närma sig slutet igen. Planerar lite för min kära pappas 70 årsdag som är på fredag. Har faktiskt tagit ledigt för att hjälpa min mamma lite med maten. Jag ska göra en egen potatissallad med lite gott i. Till det ska det bli kallskuren fläskfilé och eget bakat fyllt bröd som är så gott. Det receptet finns här redan. Gå in på etikett:recept så ligger det där. Ni måste prova! Det blir att gå upp tidigt på fredag och baka, alltså ingen sovmorgon:) Vi har ju också hunnit boka resan till London. Åker med ryanair och det var ju inte det lättaste att boka. Fick göra om flera gånger, men tiderna var det samma varje gång, så när jag äntligen fick till det och allt var klart och betalt så ser jag att dit resan inte var den tid som vi skulle ha. Så istället för att komma iväg tidigt på morgonen så åker vi vid luch. Och nu går väl inte det att ändra. Är det någon som vet om man kan ändra flygtid efter allt är bokat? Finns ingen direkt information på nätet men det är väl därför dem är så billiga. Går det inte att ändra så får det gå ändå. Vi slipper ju att väcka Maja fyra på morgonen, så det är ju ett plus:) Ska se lite på idol innan det slutar så ha en trevlig kväll alla. KRAM

1 kommentar:

Josefin sa...

ja får väl ta och skaffa bloglovin nu då ;)