Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

26 september 2010

Söndag

Och så var denna helg också till ända. I fredags var jag och bowla med tjejgänget, igår stan på dan och sedan var vi bort bjudna till vänner på kvällen och idag så har jag och två kolleger varit i Skövde på hårmässa. Alltid kul att se lite nytt, få ny inspiration. Och förstås snacka skit, (man hinner en hel del under bilfärden). Hann fota lite innan batteriet tog slut, så typiskt. Laddar upp imorgon så får ni se lite frisyrer. Annars så är det bara att ta nya tag inför en ny vecka. Fast den är lite kortare, är ledig på fredag för då fyller min älskade PAPPA 70 år. Ska hjälpa MAMMA att fixa lite mat. Sedan ska det bli så kul att överraska pappa med en resa till London som vi alla ska göra i december. Jag kan säga att han kommer nog bli lite spak, för varken han eller mamma har flygit förrut. Men nu när mamma öppnade dörren för en liten flygtur, så är det ju bara att hugga tag i handtaget innan hon han & stänga:) Det ska bli jätte kul, och då har ju julskyltningen börjat och jag ÄLSKAR JULEN!! Längtar redan. Ha en fortsatt skön söndagskväll alla!

Inga kommentarer: