Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

01 september 2010

Sjuka tider

Så typiskt att bli sjuk nu när man kommit igång med träningen. Men så är det väl när skolan börjat och alla baskilusker frodas. Maja har klarat sig än så länge, men det är väl hon som dragit hem smittan till mig. Tyvärr så kan man ju inte ringa o sjukanmäla sig när man är egen. Får ta en alvedon & hoppas man fixar dagen ändå. Jobbar bara till två idag som tur är. Får se om jag orkar ta med Maja ner till stan för lite shopping. Har rensat hennes kläder och det blev en stor hög som hon växt ur. Så då är det ju bara att köpa nytt o fylla på. Måste bara komma på vad jag ska muta henne med för att hon ska följa med. Det värsta hon vet är att gå o shoppa med mig. Väntar på att hon snart ska tycka det är jätte kul att köpa kläder. Ser fram emot att få ta en mor o dotter helg med shopping o god mat. Hur länge ska jag få vänta tror ni?

Inga kommentarer: