Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

22 september 2010

Onsdag

Älskar onsdagar för då slutar jag tidigt. Och idag har ju solen lyst från en blå himmel, kan det bli bättre. Satt på altanen och bara njöt av värmen. Maja hade fotografering på skolan idag. Kan ju bara hoppas på att dem hade lite koll på 6-åringarna, att dem tvättat munnen efter maten och kanske inte hade fullt med sand i håret. Det blir spännande att öppna kuvertet om några veckor. Sedan har dagen avslutats med träning. Vi är ju ett glatt gäng här i lagerlunda som håller på med gympa. Och idag körde vi step, och jag hade såå tunga ben. Orka knappt lyfta dem. Men det blir ingen långvarig vila, för imorgon kör vi igen. Nu ska jag se på min absoluta favorit, CARINA BERG, hon är bäst. Är bara såå besviken över att det fortfarande bara är en halvtimma. En timma kunde dem väl ändå låta henne köra, men OK jag får väl nöja mig. Sedan blir det ju en ny serie efter, "välkommen åter" ska bli kul. Ha en fortsatt skön kväll, alla!

4 kommentarer:

Fröken M sa...

följa varandra ? Kram

Anonym sa...

Döden kallar verbens ljus till evig
hinderlöpning genom tysta rum,
förtvivlan: människornas ögon
existerar inte heller. Utanför

mitt egendomligt öppna fönster
stiger världen oavlåtligt medan
stundens fjäril lämnar klockan
orörlig i skuggan av sig själv.

Gäst hos väderleken

-

Ordgaller

- Peter Ingestad, Solna

Fröken M sa...

Kul, jag följer din me ! ha en bra dag :)

Mochride -mitt hjärtas röst sa...

Jag har lagt till nu :)