Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 september 2010

Måndag

Vilken härlig måndag, solen lyser och det känns som en sån där härlig höstdag. Tänk om hela hösten kunde se ut som idag. Då kan jag hålla med om att det är skönt med höst. Maja ville ha sina nya svarta mc boots. Hon blev såå cool, enligt henne själv:) Så nu verkar det vara lungt på kläd fronten iallafall. Igår hade jag en klädvisning med "House of lola". Jätte snygga kläder. Dem har ett så härligt material så till och med stl S kunde man ha. Otroligt töjbart kan jag säga. Och det blir ju kul om man inte behöver ta stl L i allt. Så nu får man snällt vänta tålmodigt på paketet som jag vill ha NU! Dem har även en webb shop så gå in där o kolla. www.houseoflola.se

Inga kommentarer: