Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 november 2014

Bakning

Här bakas det för fullt till julmarknaden. 
Majas fotbollslag EBK ska stå och sälja hembakat.
Hoppas att så många som möjligt av föräldrarna hjälper till med att baka.
Förra året gick det jätte bra. Laget säljer salamikorv också, så är ni intresserade av att beställa korv så hör av er till mig. 
Är ledig idag så då passade det ju bra att baka. Önskar att man hade mera tid till det, älskar att baka och laga mat. Skulle nog utbildat mig till kock istället.

Snart är det jul och jag älskar verkligen allt som hör julen till. 
Skulle kunna gå och titta och plocka med julsaker hur länge som helst. 
Får åka ner till stan snart och köpa lite nytt julpynt. Blir nog en sväng till panduro också för lite roligt pyssel. Maja gillar att pyssla och har redan bestämt olika saker som hon ska ge bort i julklapp.
Hennes egna önskelista har hon satt upp på kylskåpet så prydligt:)
Mycket Victoria secret, krämer från bodyshop, present kort på panduro och hööks. 
Ska börja i tid denna gång så man slipper trängas med folk sista dagarna. 
Vad står på era önskelistor?  På min står det en Thailandsresa😃 
Önska kan man ju alltid göra, hahaha!

Ha en skön dag!
Kram H

Inga kommentarer: