Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

07 november 2014

Carola

Är så himla glad! 
Köpt biljetter till Carolas turné nästa år.
Hon kommer till Norrköping 1/3, och blev eld & lågor. Kontaktade min galna Carolavän Lollo, hon skulle gå och fixa biljetter idag. Men i all lycka glömde jag bort att vi är i fjällen då. Och det var ingen som ville skippa en skidresa för att jag ville gå på Carola. Fattar inte varför😜
Men hon kommer även till Västerås den 31/1, och min svägerska Eva var inte sen att hänga på. Så nu är biljetter fixade på rad två. Så glad är jag!!
Något väldigt kul att se fram emot. 
Min största idol sedan 1983! 
Har varit på otaliga konserter och man blir aldrig besviken. Hon ger gärnet varje gång och ingen kan säga annat än att hon är Sveriges bästa sångerska.
Kan ju säga att jag sitter bänkad varje lördag nu och ser "så mycket bättre", och hon är ju i en klass för sig!

Kram på er och ha en härlig helg! 

Inga kommentarer: