Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 november 2014

Höstlöv

Passade på att ta lite bilder på Maja när vi krattade löv i trädgården.
Gillar verkligen inte att höst och vinter är på väg. Föredrar sommar och värme.
Min julklapps önskan är en resa till Thailand, men det är ju bara att drömma......:)
Och inte vinner vi heller på tipset, tycker A gör det väldigt dåligt;) kanske ska jag testa nästa helg.

Just nu håller jag på som mest med att förbereda inför våran julmarknad i lagerlunda lördagen 
22/11. Har ni vägarna förbi så kom! 
Vi blir många säljare i år och kolmårdstomten kommer också. Ponnyridning för barnen och fiskdamm.
Det är många trådar att hålla i men jag tycker att det är så kul.
Hoppas nu på vädrets makter så att det inte regnar. Vilket väder som helst men inget regn tack!


Kram på er!






Inga kommentarer: