Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

12 oktober 2012

Fredagskväll....:)

Fattar inte att vi varit hemma TVÅ veckor nu. Hur fort kan det gå....:)
Men har nu blivit genom förkyld...inte kul!!!
Var väl någon trevlig gäst i lördags som smittade mig;)

I morse kan jag säga att jag svor o önskade att vi bodde i Thailand....skrapa bilrutan ÄR inget jag vill göra redan nu i oktober....burrr!!

Denna helg har vi stora planer för Majas rum. Hennes loftsäng ska ner och den gamla sängen ska upp från källaren. Efter jobbet idag åkte vi till bauhaus för att kolla ut färg till väggarna. Majas val blev...lila!!!! Hatar verkligen färgen lila....:(((
Men får väl bita ihop...
Blir nog fint. Hittade även en lila nyans i metallic. Alla hennes prickar ska målas över i den färgen. Lovar att fota o lägga ut bilder hur det blir.
Hinner vi så blir det en sväng till Ikea också för inköp av en större byrå till Maja.
Sedan måste vi RENSA järnet!!!
Annars får det inte plats när den stora sängen tar upp "halva" rummet;)
Men kul ska det bli:)

Nu sitter Maja gumman bredvid och skriver en saga på datorn. Väldigt kul att läsa:))

Ha nu en härlig helg!

Kram H

Inga kommentarer: